Pages

08 Aralık 2013

081213

Gün 8. En sevdiğiniz şarkıyı alın, ismi ve sözleri yazınıza ilham olsun.


Nikita, geçen sabah uyandı ve bana dönüp sinirle "aklımdan çıkmıyor!" dedi. Soru işaretli çapaklı gözlerimi görmüş olacak ki, "Pepee'nin salak şarkısı aklımdan çıkmıyor!" diye yineledi. 

Dağğ-ğııı-nıkkk
Düğğ-zen-liii
Dağınık düzenli dağınık düzenli
Dağınık düzenli dağınık düzenli

Şarkının sözleri bunlardan ibaret. Şarkının hepsini izleyebilirsiniz. 

Aslında çocuğa birşeyler izlettirilmesine karşı olanlar grubundanım. B. 1,5 yaşına kadar tv ile hemen hemen hiç haşır neşir olmadı. Televizyonu, daha B. 6 aylıkken ana oturma odamızdan çıkardık. Belki bir 2 aydır da hiç açmamış olabiliriz. Eksikliğini de hissetmiyoruz.

Ama Pepee'nin "eğitici" ve "eğlendirici" özelliğini kullanarak deneyelim bakalım, bizim ufaklıkla beraber interaktif bir şekilde izleyebilecek miyiz dememle başladı herşey. Her akşam 1 bölüm (10 dk) izliyoruz. Banyo yapmayı seviyorum bölümünden beri, küvete bacağını atmışken yakalıyorum B.'yi, dişlerimi fırçalıyorum bölümünden sonra diş fırçamızı Banat'ın "pepee"li fırçasıyla değiştirdik, dağınık-düzenli'den bu yana da oyuncakları beraber toplayabiliyoruz. Yani olay bebeyi kanalize etmekten geçiyor.

Bu gece B. diş çıkarma döneminde olduğu için biraz huzursuzdu. Sık sık uyandı. Uyandığı seferlerden birinde "babaa babaa" (artık babayı anneden çok çağırıyor.) dedikten sonra durup "pepee pepee" dedi. Üzerime kuma alınmış gibi hissediyorum!

0 Yorum:

Yorum Gönder